Filmajnl
2014.06.30. 21:48
Valjban nehz pontosan definilni, hogy anno 2008-ban Luc Besson Taken-je (Elrabolva) mirt is szlt akkort, hogy azta minden msodik emberrablsos hollywoodi film azt msolja, st nmaga repliknsa is elkszlt, ami elg gyenguszra sikeredett. Taln az a realisztikus ltsmd hatott ennyire, amivel behztk a nzt a lenykereskedelem mocsarba, de mgis felsznen tartottk az izgalmat s lendletet, az apa lehetetlent nem ismer, profi gyilkos klisjvel, amitl br megtrt a valsgrzet, de mgis szerethetv vlt az alkots. Minden benne volt, amire egy pocorn mozi nz vgyik, a rosszak vgl bnhdtek, a jk megmeneklnek.
A valsg fel fordul alkotsok persze kevsb npszerek, mert iszonytat ervel marnak a llekbe, olyan vilgot mutatva, amirl nem is akartunk tudni s vgl elmarad a feloldozs, mg ha az elrabolt ki is szabadul. Ugyanis nehz feledni a poklot, amin vgig kellett vergdni a tllsrt. A sebek pedig nehezen gygyulnak. A Prisoners s szemlyes kedvencem a Trade is fajslyos darabjai az emberrablsrl szl filmeknek s most itt van kt j alkots is e tmban. Az egyikben Bruce Willis (The prince) a msikban Denzel Washington (A Vdelmez) kergeti a rosszfikat s ht a trailerekbl ersen gyanthat, hogy ezek a trtnetek nem fognak belegni a retinnkba, de majd megltjuk!
|
A Trade nagyon megrz